WARUNKI KORZYSTANIA Z NIERUCHOMOŚCI

Warunki

Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem warunków korzystania z nieruchomości.

Do każdej płatności dolicza się kaucję w wysokości 150 € Apartament. W dniu przyjazdu klienta do apartamentu przez pracownika firmy Comessa zostanie pobrana kaucja w wysokości 150 € płatna w gotówce. Kaucja ta służy do pokrycia ewentualnych szkód wyrządzonych przez klienta podczas jego pobytu. Kaucja zwracana jest zaraz po zakończeniu okresu wynajmu w gotówce po potrąceniu kosztów równowartości ewentualnych szkód wynikłych podczas pobytu klienta.W przypadku niektórych nieruchomości pobierana jest dodatkowa oplata za energie elektryczna oraz za dodatkową pościel (na życzenie klienta). Świadczenia dodatkowe zadysponowane przez klienta na miejscu pobytu (np.: transport na i z lotniska, zakupy, dodatkowe sprzątanie) są płatne dodatkowo.

Przed wyjazdem klient powinien pozostawić uprzątnięte urządzenia i naczynia kuchenne, wyrzucić śmieci (nie jest to wliczone w tzw. sprzątanie końcowe).

W apartamencie mogą przebywać jedynie osoby wskazane w umowie (dzieci liczone są tak jak osoby dorosłe, chyba że w danym obiekcie przewidziane są dostawki).

Osoba odpowiedzialna za klucze do apartamentu powinna być natychmiast poinformowana przez klienta o ewentualnych uszkodzeniach i brakach stwierdzonych po przyjeździe.

Klient powinien również natychmiastowo zgłosić szkody poniesione z jego winy podczas pobytu. Równowartość tych szkód może zostać potrącona z kaucji.

W nieruchomości obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Palenie możliwe jest jedynie na tarasie, chyba że właściciel obiektu zastrzegł inaczej.

Klient powinien utrzymywać obiekt w należytym stanie i dbać o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa, zwłaszcza podczas ciszy nocnej, która w Hiszpanii obowiązuje od godziny 23 do 6 rano.

Dzień przyjazdu oznacza pierwszy dzień pobytu i zaczyna się o godzinie 15, a dzień wyjazdu jest jednocześnie ostatnim dniem pobytu i kończy się o godzinie 11.

Ubezpieczenie w czasie podróży oraz pobytu w Hiszpanii leży w gestii klienta.

Przed każdym wyjściem z apartamentu, gość jest zobowiązany do wyłączenia wszelkich urządzeń elektrycznych (w tym klimatyzację i ogrzewanie podłogowe w łazience) oraz dokładne zamknięcie drzwi i wszystkich okien w apartamencie.

Uwaga: w większości hiszpańskich nieruchomości występują drzwi zatrzaskowe z klamką jedynie od strony wewnętrznej, co przy braku uwagi może spowodować zatrzaśnięcie drzwi z kluczami w mieszkaniu. W takim przypadku konieczna jest wizyta pracownika Comessa w celu otwarcia mieszkania awaryjnym kompletem kluczy. Koszt takiej usługi to 20€.

JEDNAKŻE, klucze pozostawione W ZAMKU od wewnątrz uniemożliwiają otwarcie drzwi z zewnątrz. W takich przypadkach zatrzaśnięcia drzwi przez wynajmujących, konieczne jest wzywanie ślusarza -koszt takiej usługi zależny jest od rodzaju zamka i jest pokrywany przez wynajmującego.

Każdorazowadodatkowa, nieuzasadniona wizyta pracownika Comessa na prośbę gości jest płatna 20€. 

Podczas korzystania z klimatyzacji, wszystkie okna muszą być zamknięte, w przeciwnym razie działanie urządzenia nie przyniesie oczekiwanych skutków oraz może dojść do jego rozregulowania.

Wcześniejszy wyjazd Państwa, z przyczyn niezależnych od naszej firmy, nie uprawnia Państwa do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystany okres.

W niektórych apartamentach jest możliwość trzymania zwierząt, taka informacja znajduje się w opisie danego obiektu.

Instrukcja dotycząca klimatyzacji: klimatyzacja może działać w trybie chłodzenia (na panelu pojawi się obrazek śnieżki), ogrzewania (słoneczko) lub samego nawiewu.