REZERWACJA APARTAMENTU
Jak zarezerwować nieruchomość
Po znalezieniu interesującego Państwa apartamentu prosimy wysłać wiadomość e-mail na adres: rezerwacje(małpka)comessa.pl w treści wiadomości podając datę przyjazdu oraz wyjazdu, a także określić liczbę gości.
W przypadku pytań o dodatkowe wymagania lub szczegóły dot. danej nieruchomości jesteśmy do dyspozycji.
Jeśli w podanym terminie nieruchomość jest dostępna w następnej wiadomości otrzymają Państwo dalsze wskazówki dotyczące wynajmu w tym dokładną jego cenę.
Po otrzymaniu zadatku w wysokości 20% apartament zostaje zarezerwowany, a na e-mail podany podczas rezerwacji wysłane zostaną szczegóły wynajmu.
Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem warunków korzystania z nieruchomości.
Ogólne warunki wynajmu
- Rezerwacja może być dokonywana wyłącznie przez Internet;
- Po dokonaniu rezerwacji klient otrzymuje pocztą elektroniczną potwierdzenie rezerwacji i umowę rezerwacji;
- Minimalny okres rezerwacji to 5 dni. W przypadku krótszej rezerwacji zostanie doliczona opłata serwisowa w wysokości 50€;
- W celu zarezerwowania apartamentu zadatek w wysokości 20 % musi być wpłacony na konto właściciela apartamentu (podane w wiadomości mailowej) w terminie 5 dni. Zapłata 80% pozostałej kwoty musi nastąpić najpóźniej na 14 dni przed pierwszym dniem pobytu;
- W przypadku rezerwacji na mniej niż 14 dni przed pierwszym dniem pobytu cała kwota jest wymagalna natychmiast;
- W przypadku gdy klient nie dokona wpłaty w terminie 5 dni od momentu potwierdzenia rezerwacji, firma Comessa rezerwuje sobie prawo do zarezerwowania go dla innego klienta;
- W dniu przyjazdu klienta do apartamentu, podczas przekazania kluczy zostanie pobrana kaucja w wysokości 150 € w gotówce przez pracownika firmy Comessa. Kaucja ta służy do pokrycia ewentualnych szkód wyrządzonych przez klienta podczas jego pobytu. Jeżeli nie wystąpiły takowe- kaucja zwracana jest zaraz po zakończeniu okresu wynajmu;
- Dzień przyjazdu oznacza pierwszy dzień pobytu i zaczyna się o godzinie 15, a dzień wyjazdu jest jednocześnie ostatnim dniem pobytu i kończy się o godzinie 11;
- Do ceny wynajmu apartamentu dolicza się koszt sprzątania końcowego. W cenę wynajmu wliczone są: energia elektryczna, woda, gaz, internet;
W przypadku niektórych nieruchomości pobierana jest dodatkowa opłata za przekroczenie ustalonego wcześniej limitu energii elektrycznej oraz za dodatkową pościel (na życzenie klienta). Świadczenia dodatkowe zadysponowane przez klienta na miejscu pobytu (np.: transport na i z lotniska, zakupy, dodatkowe sprzątanie) są płatne dodatkowo.
- Ceny podane są w walucie EURO;
- Klient ma możliwość zgłoszenia w dowolnym momencie pisemnie zmiany nazwisk jednego lub wszystkich gości – zmiana taka jest bezpłatna;
- W obiekcie może przebywać tylko liczba osób wskazana w umowie (dzieci są liczone tak jak osoby dorosłe, chyba że w danym obiekcie przewidziane są dostawki).
- Klient powinien utrzymywać obiekt w należytym stanie i dbać o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa.
- Przed wyjazdem klient powinien pozostawić uprzątnięte urządzenia i naczynia kuchenne oraz wynieść śmieci (nie jest to wliczone w tzw. sprzątanie).
- Osoba odpowiedzialna za klucze powinna być natychmiast poinformowana przez klienta o ewentualnych uszkodzeniach i brakach stwierdzonych po przyjeździe.
- Klient powinien również zgłosić szkody wyrządzone przez niego podczas pobytu. Równowartość tych szkód może zostać potrącona z kaucji.